Централна кооперативна банка АД Скопје, дел од групацијата ЦКБ Груп ЕАД има потреба од вработување на две лица во Дирекцијата за информатички технологии и тоа за следниве работни места:
- 1. Стручен соработник – администратор на оперативни системи
Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот (можна е повремена сменска работа)
Неделно работно време: понеделник – петок
Работен однос на неопределено време.
За ова работно место главните задачи и одговорности воглавно се однесуваат на:
- инсталирање, конфигурација и одржување на оперативни системи и системски продукти;
- имплементација, организација, оптимизација на перформанси и справување со системски проблеми, оперативни системи и системските продукти;
- следење, безбедносен надзор и усогласување на работата на компјутерските системи и предлагање на промени и подобрувања;
- превземање на мерки за обезбедување на достапност на системските сервиси (service uptime), работи на отстранување на проблемите и замена на делови;
- врши надоградба на системот и софтверските пакети со нови верзии или тековните со отстранети недостатоци;
- планирање и старателство на употребата на носителите на податоци;
- изработка на безбедносни копии и обновување;
- изработка на анализи и следење на работата на системските сервиси и информатичките системи;
- координирање, следење и надзор на работните процеси на групата за хардвер и системски софвер;
- конфигурирање и администрирање на антивирус и антиспам филтри;
- извршување на однапред временски дефинирани задачи за оддржување на системитe;
- изработка на упатства, прирачници, процедури и стандарди;
Избраниот кандидат треба да поседува:
- мотивираност за проучување, совладување и примена на нови методологии, техники и технологии;
- самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;
- солидни комуникациски способности;
- позитивен приод кон работата;
- висок степен на прецизност;
- поседување на високо образование од областа на информатичките технологии, како и претходно работно искуство од оваа област ќе се смета за предност.
Основната нето плата предвидена за ова работно место изнесува 40.000 денари.
- 2. Соработник за корисничка и техничка поддршка
Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот (можна е повремена сменска работа)
Неделно работно време: понеделник – петок
Работен однос на определено време од 6 месеци, со можност за продолжување на неопределено време.
За ова работно место главните задачи и одговорности воглавно се однесуваат на:
- помош на корисниците при работата со компјутерска опрема, решавање на рекламации на корисниците,
- решавање на технички проблеми на корисници на електронско банкарство, комуникација и техничка подршка на клиенти кои го користат севисот и по потреба интервенција на лице место;
- дистрибуирање, инсталирање и поставување на програмска опрема на персонални компјутери и сервери;
- одржување на регистарот на машинска, програмска и комуникациска опрема;
- водење на архива на магнетни носачи на податоци;
- следење, дистрибуирање и надзор на влезно излезните податоци и подготовка и пренос
на датотеки;
- контролирање и дистрибуирање на компјутерски резултати од обработки;
- спроведување и проверка на безбедносното копирање на информациските системи;
- подршка при инсталација и одржување на сертификати и клучеви;
- решавање на рекламации на корисниците;
- разрешување или процесирање на барања од helpdesk апликација како и останати барања од вработените поврзани со конкретното работно место;
- средување на работната документација;
- учество во изготвување на политики, правилници, одлуки и упатства за работата на организационата единица.
Избраниот кандидат треба да поседува:
- мотивираност за проучување, совладување и примена на нови методологии, техники и технологии
- самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;
- одлични комуникациски способности;
- позитивен приод кон работата;
- висок степен на прецизност;
- поседување на високо образование од областа на информатичките технологии, како и претходно работно искуство од оваа област ќе се смета за предност.
Основната нето плата предвидена за ова работно место изнесува 24.000 денари.
***
Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата. Доколку сакате да станете дел од нашиот успешен тим, испратете CV и пропратно писмо на hr@ccbank.mk во кое задолжително треба да наведете за кое работно место аплицирате.
Огласот ќе биде активен заклучно со 30.09.2018 година.
Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување. Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.
Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.
Централна кооперативна банка АД Скопје
Ул. 1732 бр. 2
1000 Скопје Р. Македонија
Email: hr@ccbank.mk
Тел. (02) 3 249 308